dinsdag 3 september 2013

Studio Kokido

Uiteraard zijn er naast LeBeausSet nog een heleboel andere knappe madammen en meneren bezig met creatieve bezigheden.

Eentje daarvan is Leen van Studio Kokido! Hoe ze aan deze naam komt? Dat vraag ik me ook af :)


Ze werkt niet alleen haar creaties tot in te puntjes mooi af, ze lanceert nieuwe kijk op grafiche ontwerpen en geeft haar klanten een perfecte service!

 
 

U hoort me al afkomen: absoluut de moeite! Bekijk op de blog van Studio Kokido zeker de nieuwe collectie.





Jong talent is er om te steunen, niet waar?



De blog: http://studiokokido.blogspot.be/
De facebook: www.facebook.com/studiokokido


2 opmerkingen:

  1. Bedankt Linde voor de complimentjes!
    En waar komt mijn naam van? Mijn man noemt me steeds kip en Kokido betekent kuiken in het Esperanto. Vandaar :-)
    Groetjes Leen

    BeantwoordenVerwijderen