maandag 8 september 2014

Naai1: De zoveelste Louise Dress


Omdat ik de vraag kreeg.............eens te bloggen over een van mijn eigen naai creaties en niet over anderen.


Ok, let's go.


Eigenlijk maakte ik de zoveelste Louise Dress, maar het is zo een tof kleedje!

Deze keer eentje voor mijn 2,5jaar vrolijke en uiteraard super schattige nichtje.


Het is een stofje van Ki&Ko,je weet wel, die stoffenwinkel met dat tikkeltje anders van stofjes als de anderen. Een prachtig aanbod hebben ze daar! En binnenkort ga ik ze in levende lijve bewonderen - hooray!

Ik zie mijn nichtje al rondhupsen in het kleedje en oh jawel, alles aanduiden wat ze ziet: 'lieve beesj', 'meis', 'pjoem', ... ghihi!



Let op de biais bandjes her en der, ik vond het fushia ideaal omhet lichtroze sterker te maken. Het was me anders iets té roze :-)



Wat vind je ervan?







ik zorgde voor extra knoopjes, zo kan ze er heeeel lang in :-)




1 opmerking: