donderdag 8 augustus 2013

Buttons


Ik bestelde vorige week buttons met mijn eigen logo. De verzending liep ietswat stroef mede dankzij een onoplettende postbode, huisnummer 496 en 469 zijn begrijpelijk verwarrend. Geen probleem want... Ze zijn er! (de buttons eh, niet de man van de post)


Je kent het wel een button, met zo een blinkend laagje erover. Dat blinkt echt!

Buttons die toekomen is beter dan Kerstmis. Geloof mij :)




Tijdje terug kwam ik door het alom gekende doorklik-internet op een mooi uitgewerkt button-magneten idee. Ik wilde het, ondanks ik geen koelkast-magneten-mevrouwtje ben, meteen personaliseren naar mijn agenda!

Wie weet doe ik het ooit nog wel... Waarom niet? Ik laat het jullie dan zeker weten. Want dit wil je echt in huis. Zo... easy... duidelijk...

Hierbij de link naar het volledige artikel van Anton Drozdov magnets agenda: http://www.trendhunter.com/trends/magnetic-calendar

Mijn fantastische button's werden gemaakt door Ruben van http://lickmybutton.com/, snelle & goede service!

.....Als je ze zo een beetje naar het licht draait... dan blinken ze helemaal!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten