dinsdag 6 augustus 2013

Laten we bloggen.


En waarom begin je geen blog? Goed idee.

Laten we een blog maken om de virtuele wereld en nog eentje extra te gunnen. We zijn talrijk aanwezig in blogland – maar waarom ook niet? Als je dan toch graag van een goede portie leesvoer houdt, lees dan een blog en geen roddelblaadje waar 5 verschillende magazines exact hetzelfde vertellen. Waar of niet?

Laat ik me eerst even voorstellen.

Ik ben Linde.

’Muizeke’ voor mijn ouders, ‘Piepke’ voor mijn lief, ‘Zus’ voor mijn zussen en ‘Linde’ voor jullie.

Ik ben een duizendpoot, met zoveel tegelijk bezig en bomvol ambitie, ideeën en goede bedoelingen.

En om gewoon vanuit deze gedachten – zonder vooroordelen – mijn gedachten te kunnen neerpennen lijkt me een blog ideaal.

Zoals jullie weten doe ik niets nieuws, jullie bloggen ook. Ik lees het graag. Knappe madammen en meneren zitten er tussen die bloggers! En nu ben ik het die eens mijn gedachte wenst te delen.

Ik ben enorm voorstander van mensen die risico’s nemen – uiteraard niet zonder ietswat na te denken, mensen die pit hebben, mensen met ambitie, jonge starters, … Ik ga deze mensen zoeken, beschrijven, delen…

Zelf ben ik ook een jonge starter met mijn eigen online winkel. Maar daar ga ik niets over schrijven.. Ik wens geen reclame te maken voor/over mezelf. Wel voor/over anderen.

Over jullie.

Ook goesting gekregen te bloggen nu? Of zal ik gewoon eventjes over jou iets schrijven?

-X-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten