woensdag 7 augustus 2013

Le BeauSset


Al gehoord van Le BeauSset?

 

Een dynamisch duo dat hun een combinatie creeërt van grafische ontwerpen met juwelen. Ik ben er fan van. Niet enkel van het idee, ook van de manier waarop Ivo & Kathleen het aanpakken.

 

Ik kan hun producten omschrijven in origineel, creatief, uniek en dit alles met een vintage touche.

 

Je moet je even voorstellen… Ik, Linde, heb géén gaatjes in mijn oren. Toch heb ik vorige week een fantastisch paar oorbellen besteld bij Le Beausset met uiltjes. Je vraagt je nu ook af? Waarom… je hebt geen gaatjes!

 

Inderdaad….  Maar met deze oorbellen wil ik gewoon gaatjes! Na 26 jaar zal ik – door liefde op het eerste zicht met deze oorbellen – gaatjes laten schieten!

 

Ik ben er zelf nog niet goed van.. ik! Gaatjes! …. Ik zie er naar uit!

 


 

 

Momenteel doen ze een heuse actie: bij 1500 likes op hun pagina maken ze 5 mensen dolgelukkig. Jawel – de uiltjes die ik kocht staan ertussen (rechts bovenaan, mooi nietwaar?)

 

Enjoy!

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten